Google Reklamları

Google Ads reklamlarının bütçesinin ne olması gerektiği konusu birçok şirket, işletme ve kişi için büyük bir merak konusu. Tabii ki bu çok merak edilen sorunun herkes için standart bir yanıtı yok. Şimdi, Google Ads fiyatlandırması hakkında daha fazla bilgi edinmeye hazır mısınız? öncelikle Google [...]

Google Reklamlarında Reklam Uzantıları Google reklamlarında reklam uzantıları, aslında, Google ADS AdWords kampanyalarında değiştirilebilecek, eklenebilecek şeyler demenin sadece süslü bir yoludur. Farklı uzantılar farklı işler yapar. Mesela bazı uzantılarla inceleme veya arama düğmesi ekleyebilirk [...]

Google Reklam Fırsatları Google Reklam Fırsatları Klasik reklam mekânlarından farklı olarak farklı bir bakış açısıyla çalışma avantajı sektörde etkisini artan biçimde hissettirmektedir. Satın alınmak istenen bir hizmeti müşterinin kendisinin arayıp bulduğu mecraya alternatif olarak Google r [...]

Google Reklam önizleme ve Teşhis Aracı Nedir ve Neden Kullanılmalıdır? Google Reklam önizleme ve Teşhis Aracı, reklamınızın veya reklam uzantınızın neden görünmediğini belirlemeye yardımcı olan bir araçtır. Google Reklam önizleme ve Teşhis Aracı ile ayrıca, belirli bir terim için Google arama sonu [...]

Google Görüntülü Reklam'ın önemi 1980'li yıllardan sonra reklam dünyasını ele geçiren görüntü içerikli reklamlar, günümüzde halen etkinliğini %84'lük bir pay ile sürdürmekte. Bu veriler göz önüne alındığında dünya arama motorları devi Google, reklam mecralarında bu konuyu tabi ki göz ardı edemez [...]


ARA