Google Görüntülü Reklam'ın Önemi

1980'li yıllardan sonra reklam dünyasını ele geçiren görüntü içerikli reklamlar, günümüzde halen etkinliğini %84'lük bir pay ile sürdürmekte.

Google Görüntülü Reklam'ın Önemi

Google Görüntülü Reklam'ın Önemi

   1980'li yıllardan sonra reklam dünyasını ele geçiren görüntü içerikli reklamlar, günümüzde halen etkinliğini %84'lük bir pay ile sürdürmekte. Bu veriler göz önüne alındığında dünya arama motorları devi Google, reklam mecralarında bu konuyu tabi ki göz ardı edemezdi.

   Google Adsense ile anlaşmalı olan tüm web sitelerine görüntülü bir şekilde reklam vermek mümkün hem de uygun fiyatlara. Örneğin şehrinizin şehir meydanında buluna reklam panolarına reklam vermek için fahiş fiyatlar öderken, üstelik bu reklamların ilgili potansiyel müşterilerinize ulaşması net değilken, Google görüntülü reklamlar aynı Google Adwords reklamları gibi başarılı sonuçlar getirmektedir.

   Google Görüntülü reklamları verirken bir çok seçenek ile karşımıza çıkıyor, örneğin görüntülü reklamlarınız ister, adını belirlediğiniz sitelerde nokta atışı yaparak, ister belirli bir alanda faaliyet gösteren sitelerde (Örneğin haber siteleri, kişisel bloglar, firma rehberleri vb...) isterseniz de daha önce tarayıcı ile sektör odaklı anahtar kelimelerde arama yapmış kişilere gösterilmesini sağlayabilirsiniz.


ARA