YOUTUBE Reklamları

Bazı şeyler kelimelerle ifade edilemez. Yüz yüze gelmenin o sıcaklığını da hissetme imkanı yoksa bunu çözmenin yöntemlerinden biri video çekmektir. Mevcut işinizde de şirketinizi kelimelerle ifade edemiyor ve daha etkili yöntemlerle anlatma yolunu seçiyorsanız cevabı: Youtube reklamları. Sosyal medyanın nimetlerinden faydalanmak ve müşterilerinizle daha samimi ilişkiler kurmak istiyorsanız aşağıdaki "Hemen Başvur" butonundan bize ulaşın.

YOUTUBE REKLAMLARI


Ülkemizde sosyal medya platformları içinde aktif olarak 50 milyon kullanıcısıyla en çok kullanılan mecra; Youtube. Çünkü insanlar; eğitim, eğlence, müzik, vb. çeşitli alanlarda bir şeyler izlemek istediklerinde akla gelen tartışmasız tek video platformudur. Youtube' un sektörel olarak reklamlarla kısa yoldan nasıl entegre edileceği kısmı, pek te ön plana çıkarılmaz. Youtube reklamları vermek için Bilgeweb ile çalıştığınızda süreçlerin nasıl işlediğini kısaca özetleyelim:

 Önce hangi sektörde olduğunuz göz önüne alınarak sektörel kelime ve video analizi yapılır.

 Şirketinize en uygun video reklam modeli seçilip ona uygun reklam stratejiniz belirlenir.

 Anormal bütçeler harcamamak için lokasyon, popülasyon gibi filtrelemeler kullanılır.

 Sadece izlendikçe ödeme yapacağınız modelde bir reklam açılır.

 Bütçe raporları ile ilgili gerçek zamanlı analizlerle, anlık gerçek veriler tarafınıza ulaştırılır.

 Videolarınızı Bilgeweb ile belirlenen lokasyonlar ve popülasyon ayarlarıyla, en verimli şekilde tanıtmak istiyorsanız aşağıdaki kısa formu doldurun biz size ulaşalım.

Henüz Bir Videonuz Yoksa; Biz Size Ulaşalım!

Kime Ulaşacaksınız ?

Ülkemizde milyonlarca kullanıcısı olan bir mecrada, sektörünüzün hitap ettiği hemen herkese reklam vermeye çalışırsanız, anormal bütçeler harcayabilirsiniz. Bu yüzden ulaşmak istediğiniz kitleyi birlikte belirleyip, ilgi alanları seçerek hedefe dönük reklamlar yapabiliriz. Hedefe dönük kişi ve gruplar kastediyoruz önce onu anlatalım:

Demografik gruplar: Hedeflenen kitlenin; yaş, cinsiyet, evli ya da bekar olduğu, aylık geliri gibi bilgiler girilir.

Ayrıntılı demografi: Demografik gruplara ek olarak; üniversite öğrencileri, mülk sahipleri, evlenme adayları gibi alt dalları da kapsayan ayrıntılı bilgiler girilir.

İlgi alanları: İlgili konuların haricindeki sayfalar ziyaret ediliyor olsa bile, mevcut belirlenen hedefin dışındaki kitle kategorisinden de seçim yapılabilir.

Yakın ilgi alanı kitleleri: Hedeflenen konulara yoğun ilgisi olan kullanıcılarla, video reklamlarınız eşleştirilerek marka bilinirliği ve algısı arttırılır.

Özel yakın ilgi alanı kitleleri: Bu reklam grubu sayesinde daha niş kitlelere, markanızın reklamını eşleştirerek reklam oluşturulabilir.

Doğru Zamanda Doğru Müşterilere Ulaşın

Türkiye'de 50 milyon aktif sosyal medya kullanıcısı vardır.

Bunun %55'i aktif olarak Youtube kullanmaktadır.

Türkiye'de sosyal medyada geçirilen vakit: 2.5 saat

Youtube Reklamlarınızı Nerede Gösterelim ?

Sektörünüzün hitap ettiği alakalı kişi ve grupları belirledikten sonra, içerik hedefleme yöntemleriyle reklamınızı en uygun yerleşimde gösteririz. Bu şekilde tam anlamıyla hedefe dönük reklamın oluşması sağlanır. İçerik hedefleme yöntemiyle, videolarınızın nerelerde gösterileceğini kısaca anlatalım:

Yerleşimler: Oluşturduğunuz; kanal, blog, video, web sitesi ve uygulamaların yerleşimlerini belirleyebilirsiniz. Örneğin, trafiği olan web sitenizin belli bir alanını, popüler olan diğer web sitesinin ana sayfasına yerleştirebilirsiniz.

Yerleşimler hangi alanlarda yapılır: Youtube kanalları, Youtube videoları, Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki web siteleri, Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki uygulamalar.

Konular: Video reklamlarınız için yapılan hedeflemelerle seçtiğiniz belirli konularla alakalı olan tüm yayımlama kanallarına erişim sağlayın. Örneğin "yürüyüş ayakkabısı" konusu seçildiyse, reklamlarınız Youtube üzerinden "yürüyüş ayakkabısı" ile ilgili video izleyen herkese gösterilir.

Anahtar kelimeler: Video reklam şekline göre hedef kitlenizin ilgilendiği herhangi bir Youtube videosu ve kanalıyla alakalı anahtar kelimeler üzerinden gösterim yapılır.

Cihazlar: Bilgisayarlar, mobil cihazlar, akıllı telefonlar ve smart tv ekranına bağlanan kullanıcıları hedefler.


ARA